نشست جمع خوانی و بازدید در کتابخانه عطاملک جوینی نقاب

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

نشست جمع خوانی و بازدید در کتابخانه عطاملک جوینی نقاب

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. بازدید و نشست جمع خوانی به مناسبت 17 اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب شهرستان جوین برگزار شد.

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: طی این بازدید اطلاعات کاملی از بخش های مختلف کتابخانه، نحوه عضویت در کتابخانه و نحوه جستجو در سایت سامان برای دانش آموزان بیان شد و همچنین کتاب باشگاه پنج صبحی ها از رابین شارما در این بازدید با کمک دانش آموزان جمع خوانی شد.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثری از رابین شارما با ترجمه رضا اسکندری آذر در نشر نون به چاپ رسیده است. با خواندن این کتاب درمی‌یابیم که چگونه می‌توانیم با ایجاد یک تغییر در سبک زندگی خود، و سحرخیز شدن، خلاقیت و موفقیت را به زندگی خود دعوت کنیم. کتاب باشگاه پنج صبحی‌ ها داستانی خیالی اما الهام‌بخش است. در این داستان با زندگی یک هنرمند، یک کارآفرین و یک سرمایه‌دار آشنا می‌شویم. این افراد هم کدام در زندگی خود مشکلاتی دارند و در تلاش هستند تا با گفتگو با یکدیگر و یافتن راه حل، مشکلاتشان را به نوعی حل کنند. رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کانادا است که کتاب پرفروشش راهبی که فِراری‌اش را فروخت به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده ‌است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 اسفند 1402برچسب:بازدید، جمع خوانی؛ کتابخانه عطاملک جوینی نقاب، 17 اسفند، مدرسه صعود پویا,

] [ 10:3 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]